Sunday, May 29

rehat~rehat~rehat~

Alhamdulillah..kenyang mkn tghari..harini msk singgang daging,sotong goreng merah+kacang pjg..pekene plk ngn air laici..walaupun lauk yg simple tp sdp jgk tgh perut2 lpr..smpn sikit utk bwk blk kmasek..igt nk smbung bt koktail,tp rht2 dulu a..btulkan mane2 urt kaki yg tbelit..smpat nepon mok kat kg,smbil nengok ank tgok cter wonderpets yg xtaula ape yg best sgt..tp siap ngs nk tgok mlm2 cter psl pets 3 ekor tu...ni saje lepak2 smbil bcerita pd blogku..hihi2..maklumla,diari aku ntah ke mane ank aku campak..sbb 2 la asik bcerita kat cni..hari khamis,jumaat n sabtu baru ni sekolah aku ade buat kem pengawas kat sekolah..jd walaupun aku hanya fasi yg perlu ade utk beberapa slot,tp bila blk rmh,xsempat nk bkemas,rest2 jek..skrg dh cuti sekolah,ingat boleh la lipat kain yg menggunung tinggi 2..+ plk kain yg zaim kuarkan dr almari die...tambah lg keje yg spatutnya xperlu..hoho2...letisss.....kdg2 org seri bandi ni upah org lipat2 kain ni..prnh jgk bt2 tnye kat en suami..hihi2...mmg dh agk kene reject nk upah org..ermm..xprivacy hal keje2 rmh suh org..yela..aku lpt sndrila..asl en abg puas hati ok....hihi2.adik aku dh hntr msg dh tnye x blk kg ke cuti sekolah...alahai.....xkan x boh blk,tp tggu setel hal rmh tgga ni...tunggang tbalik x best jgk nk tggl..nt buka cuti lg bz..ginila adt suri rumah n suri kerja...tp adk aku lg ksian yg keje kat mahkamah 2..blk dh a ptg2,keje plk mnimbun..dgr lg aduan2 org yg dtg mhkamah..hee..klu aku blh pening..nsb baik aku ni cikgu je..adela jgk mase nk bmanje2 ngn rumah aku ni..cma baru ni a bz skit la bile time bdk pekse.nsb baik la kertas pekse bdk2 dh hbs aku right....lega....ltk markah jela...cuti penggal ni x g mkn angin jauh2 pun..byk projek tbengkalai..insya Allah ade rezki n klapangan next time la.. 

No comments: