Thursday, May 5

bila terlalu jauh jaraknya.....

Mlm yg indah…aku mimpikan kwn baikku!tp agk jauh beza pnampilannye dlm mimpiku..btudung labuh tuuuu…..slabuh telekung sembahyang aku ni ha..bgun je dr tdo,aku senyum sorg2..ok jgk klu kwn aku tu pkai g2 ek!dlm dnia reality,die kan ranggi2 g2….hihi2..aku bygkan smula wjhnye dlm mimpiku smlm..huhu2…aku rase smua org ade sahabat baik dlm hdup msg2,begitu jgk aku.Cuma kwn baikku dikalangan perempuan,yg lelaki xde plk istilah sahabat baik utk aku,Cuma “member2la”,hanye cerita ttentu sje dpt dikongsi dgn lelaki..pd aku,di kalangan lelaki,suami n ayh aku 2 la yg blh dijadikan sahabat setia yg blh mdgr luahanku.Tp bila difikirkan tntng aku..aku agk sukar mesra dgn sesorg,jd jika aku ade kserasian..(keserasian tuuuu!!)aku akn mnerima mreka seadanya..kerana pd aku tdk smua org kita ade rase blh “mesra” tanpa dibuat2..dgn org ttentu kita blh ktawa smpai ke telinga..ade dgn ssetengah org,senyum ciput je..hehe2…mood sekerat..sbb tu la,dgn sahabat baik aku,apabila diminta beri pndapat @ ape saje,aku berani mluahkan sesuatu tanpa bselindung..lurus bendul pndpt aku.kdg2 kita xsdr,dgn pndpt yg lurus bendul 2la blh mlukakan hati mereka..tp jauh di sudut hati,xde niat nk sakitkan hati sahabat2 aku.tp dgn org yg x rpt dgn aku,xdela aku g2..mcm mane keadaan sahabat baikku skrg ek?dlm dnia yg serba canggih yg blh contact semua org ni,aku x blh plk bcakap n jumpe..betapa rindunya aku kat korang!dkt tp terhalang ni lg ssh drpd jauh tp sampai…klu yg jauh tp sampai utk dituju 2 kire ok la…tp yg dkt xblh nk gapai ni ssh..ape aku merepek ni labu!huhu2..hanye 1 cara utk melegakan perasaan kita…kita tahu ape yg kita buat n rase..hanye pd Allah aku sentiasa berdoa agr hdup mereka sentiasa diberkatiNya..semoga Allah mmakbulkan doa seorg sahabat utk sahabatnya…utk  Julie n jaa yg xbksampaian nk bkomunikasi ni,aku doakan kebahagiaan korang di dunia n akhirat..bgitu jgk sahabatku yg lain2 …yg pernah hadir mwarnai hdp ini..klau x mimpi smlm ni,xjiwang ni..hihi2...klakor btul mimpi g2

No comments: