Monday, March 21

itu hobi ku....

Itu hobi aku….
Menghias rmh mmg slh 1 hobi aku…aku rase ia satu kpuasan slps pnt menghias. Hasilnye aku rase tenang,damai bile blk dari kerja..tp sbgai seorang ibu yg mpunyai ank kecil yg masih ligat meneroka sekeliling,t’paksalah aku mlimitkan shabis mgkin cara aku mghias. Di dlm hati,aku x sbr2 nk duduk rmh sndiri.Yelah..bile rmh sndiri ape2 blh buat..nk ketuk situ,nk ejas sini xde org mrh…tp wlaupun aku masih mnyewa,aku msih mlepaskan gianku nk decorate rmh..emm,rasenye dlm sbulan acap kali aku ubh kdudukan perabot..(xde la byk pun..mklumla mnyewa,nanti ssh nk pindah plk..) nsb baik suamiku sgt mmahami hobi aku..kdg2 die join skali bg idea..tp mhias rmh sewa byk hadnye..bile tgok dinding dh suram,tliur nk cat baru…tp xnk mbazir..jd tpakse pendamkan hasrat tu.cat dinding lama pun xde la buruk sgt rupenye..dari segi ruang,rmh sewa aku pun agk sempit..jd klau ubah brg2 pun xde pilihan sgt. Tp aku mmg cpt boring bnda yg sama,walaupun sikit aku tetap buat klainan..dari segi menghias aku  Cuma gunakan barang2 murah aje. Pada aku harga x penting,lg2 utk rmh sewa..asalkan hati aku rase suka. Lain jika rmh sendiri..kat sini aku ade tengok2 kat tenet contoh2 hiasan dalaman rmh…mane tau ade blh guna ble dh ade rmh sndiri atau rujukan member2 yg dh ade rmh nk mhias..tp sikit aje,xlarat nk upload gmbr





 

No comments: