Tuesday, January 4

sanah hilwah...

Happy birthday utk org yg sgt aku sayang.....utk insan yg bnama zamidah....selangkah..usiamu semakin btambah zamidah..tiade yg kekal indah hannyaMu Ya Allah....smoga aku terus brusaha utk mperbaiki diri agr mjadi insan solehah sementara usia masih dipinjamkanNya,sblum dijemput ke sana..Ya Allah..Ya Al-Ghafur..ampunilah aku andainya aku ade mlakukan dosa dlm pngetahuanku,di luar ksedaranku,ketika tdk aku sngajakan..knpa aku perlu mnulis pmintaanku? Ya Allah..agr aku dpt mbaca b’ulg kali,agr aku dpt mngingati...mperingatkan diriku sendiri dikala aku lalai bhwa byknye pmintaan insan kerdil yg lemah ini dgnMu..adekah org lain yg dpt mnunaikan pmintaanku Ya Allah...tiada Ya Allah..Engkaulah tuhanku yg satu...hanyaMu...smoga Engkau mberkati hdupku dan hdup  org2 yg aku syangi... hapuskan rse x senang,rase benci pd org yg mbenciku @ mmusuhiku..(andai ade)..mane tau,mgkin ade sesuatu yg aku lakukan,ucapkan mnyakitkan hati insan lain tnpa kesedaranku..terutama dgn suami,ibu @ ayh...@ sesiapa saje..smoga aku dijauhkan drpd sft2 jelek,tcela..yg meloyakan org dr ku...mjauhkan pkara yg dibenci olehMU dan kekasihMU,Rasulullah...aku bdoa agr dimurahkan rezeki agr aku tdk bsifat meminta2 selain dariMu...tdk blebih-lebihan dlm sesuatu pkara,mjadi insan wasatiah..dan mdapat kbahagiaan di dunia dan di akhirat..Ya ALRAHIM...seandainye aku dijemputMu tlbh dahulu dr zuriatku,jgnlah kau biarkan zuriatku tanpa org yg dpt mbimbingnya ke jalan yg diredhaiMu...ssungguhnya aku mnyerahkan segalanye kpdMu...sekelip mataku pun aku tdk bdaya mhalang tjadinya sesuatu yg Engkau kehendaki,tp...aku bdoa kpdMU Ya AL ALIM...agr Engkau tetapkan hanya yg tbaik utk diriku,dan org2 yg aku sayangi....Amin.....

No comments: